Lozago.pl

  • Otwock
  • Kraszewskiego 85 R/5
  • kontakt@lozago.pl
  • 792-679-875

Skontaktuj się z nami

Często zadawane pytania

Tak, do założenia sklepu na naszej platformie nie musisz mieć założonej działalności. Sprzedaż jest dozwolona zarówno dla osób fizycznych oraz dla biznesu. Jednak to do Ciebie należy odpowiedzialność za obwiązujące regulacje.

Tak, dostosowaliśmy nasza platformę do tego, aby spełniała wymogi RHD. Dlatego możesz bez problemu założyć u nas sklep oraz sprzedawać swoje produkty zgodnie z regulacjami handlu RHD zarówno lokalnie jak i wysyłkowo, czyli online.

Od swoich klientów płatności możesz przyjmować w każdej formie. Może to być płatność gotówka przy odbiorze, przelew na Twoje konto bankowe lub zintegrowane płatności online na naszej platformie.

Po założeniu sklepu na naszej platformie możesz podłączyć szybkie płatności internetowe i przyjmować przelewy od klientów na swoje konto. W tym celu musisz poprawnie przejść weryfikację oraz założyć konto w Cashbill. Jest to szybki i łatwy proces. Po poprawnej weryfikacji klienci będą mogli opłacić produkty podczas finalizacji zamówienia wygodnymi formami płatności jak BLIK, bankowość online i inne szybkie metody płatności. Dla Ciebie też to jest wygodna forma, bo masz potwierdzenie złożenia zamówienia od klienta.

My, jako platforma (lozago.pl) nie pobieramy żadnych opłat związanych z przelewami online. Wysokość opłat jest równa obecnej ofercie Cashbill i wynosi 1,29% od każdej dokonanej transakcji. Przykładowo przy zamówieniu za 100 zł prowizja pobrana przez Cashbill będzie wynosiła 1 zł 29 gr.

Jako sklep masz dowolność przy wprowadzaniu metod wysyłki. Możesz oferować wysyłki kurierem, paczkomatami, odbiór osobisty i wiele innych. Jeśli rozwozisz swoje produkty w okolicy do klientów możesz również stworzyć dostawy we wskazanym terminie pod wskazanym obszarem. Wtedy masz pewność, że tylko klienci ze wskazanego obszaru złożą zamówienie z dostawą do domu. W ten sposób możesz zbierać zamówienia od Twoich obecnych klientów, a potem rozwozić je przy pomocy naszej aplikacji.

Nasz model opłat jest prosty. Do kwoty 1500 zł obrotu miesięcznie nie płacisz nic za prowadzenie sklepu i wszystkich funkcjonalności. Jeśli w danym miesiącu przekroczysz ten próg to naliczana jest opłata w postaci 5% od obrotu powyżej tej kwoty. Na zakończenie miesiąca wystawiamy faktury prowizyjne w Twoim panelu sprzedawcy. Dostajesz również powiadomienie drogą mailową. Na opłacenie faktury masz 14 dni i możesz tego dokonać zarówno przez naszą platformę jak i bezpośrednio prze swój bank.

Przykładowo, jeśli za ostatni miesiąc Twoja sprzedaż wyniosła 3000 zł to opłata na zakończenie miesiąca wyniesie 75 zł:

Opłata = (sprzedaż w miesiącu – próg wolny od prowizji) * 5%

Natomiast jeśli Twoja sprzedaż wyniosła 1400 zł to nie zostanie naliczona żadna opłata prowizyjna.